Återlämning & byte av varor
Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet! Vi vill att du ska älska dina GoodWays-produkter lika mycket som vi gör, och att din kontakt med oss ska vara så trevlig som möjligt, även när det gäller retur av varor eller reklamation.
hör av dig till ossAvbokning av beställning
Vill du avbryta din beställning, kontakta oss så snart som möjligt. Om din beställning ännu inte har skickats, så avbryter vi den och skickar tillbaka pengarna till dig. Om beställningen redan har skickats, kommer vi att återbetala dig så snart vi får tillbaka varan från dig (se punkt 1 angående returer). 1 angående återbetalning).
Skadad försändelse
Om paketet anlände skadat, kontakta oss så snart som möjligt, senast inom 5 dagar efter att du tagit emot det. Skicka ett mejl till hello(@)mygoodways.com och bifoga bilder på den skadade varan, eller om möjligt, lådan som varan levererades i.
Reklamation av varor
Om du vill reklamera varor på grund av ett tillverkningsfel som först visade sig efter användning, kontakta oss på hello(@)mygoodways.com och skicka oss ditt beställningsnummer, eventuellt beställningsdatum eller namnet på beställaren så att vi kan hitta beställningen. För att påskynda kommunikationen, bifoga också bilder på den reklamerade varan tillsammans med information om hur skadan uppstod.
Retur eller byte av varor
Om varan av någon anledning inte uppfyller dina förväntningar kan du returnera eller byta den, oanvänd och i originalförpackning, på vår bekostnad inom 14 dagar efter att du har mottagit varan. Kontakta oss på hello(@)mygoodways.com med din begäran om retur eller byte av varan och ditt beställningsnummer, så skickar vi dig vidare instruktioner. I de flesta fall räcker det med att helt enkelt ta med paketet och den utskrivna etiketten till närmaste Zásilkovna-ombud, så tar de hand om att skicka det tillbaka till oss. När vi har mottagit paketet kommer vi antingen att återbetala hela beloppet eller skicka en ny produkt inom 1-4 arbetsdagar, beroende på vilket alternativ du har valt.